Počet záznamov: 1  

Využívanie priameho marketingu v praxi slovenských podnikoch

  1. Názov Využívanie priameho marketingu v praxi slovenských podnikoch
    Preklad názvuExploitation of direct marketing in practice of Slovak companies
    Autorské údajeLucia Michalková
    Autor Michalková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu : monografický zborník vedeckých statí = research papers: monograph collection of scientific articles. S. 74-84. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing priamy * spokojnosť zákazníkov * technológie informačné * technológie komunikačné * podnik * Slovensko * výskum marketingový
    AnotáciaPrezentácia výsledkov prieskumu zameraného na oblasť priameho marketingu uskutočneného v podmienkach slovenských podnikov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01496-005, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.