Počet záznamov: 1  

Implementácia koncepcie CRM v podmienkach bankových inštitúcií

  1. Názov Implementácia koncepcie CRM v podmienkach bankových inštitúcií
    Preklad názvuImplementation of CRM-concept in banking institutions
    Autorské údajeZdenka Musová
    Autor Musová Zdenka
    Zdrojový dokument Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu : monografický zborník vedeckých statí = research papers: monograph collection of scientific articles. S. 85-97. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * banky * klienti * konkurencieschopnosť
    AnotáciaTeoretické východiská riadenia vzťahov so zákazníkmi. Porovnanie základných charakteristík klasického marketingu a CRM. Aplikácia CRM v bankovom sektore. Zásady CRM v bankách. Význam CRM pri segmentácii bankovej klientely. Problémy pri implikácii CRM v bankách.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.