Počet záznamov: 1
Implementácia koncepcie CRM v podmienkach bankových inštitúcií
Názov Implementácia koncepcie CRM v podmienkach bankových inštitúcií Preklad názvu Implementation of CRM-concept in banking institutions Autorské údaje Zdenka Musová Autor Musová Zdenka Zdrojový dokument Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu : monografický zborník vedeckých statí = research papers: monograph collection of scientific articles. S. 85-97. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * banky * klienti * konkurencieschopnosť Anotácia Teoretické východiská riadenia vzťahov so zákazníkmi. Porovnanie základných charakteristík klasického marketingu a CRM. Aplikácia CRM v bankovom sektore. Zásady CRM v bankách. Význam CRM pri segmentácii bankovej klientely. Problémy pri implikácii CRM v bankách. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1