Počet záznamov: 1  

[Informačné a komunikačné technológie v marketingovom výskume]

  1. Názov [Informačné a komunikačné technológie v marketingovom výskume]
    Autorské údajeZuzana Francová
    Autor Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu : monografický zborník vedeckých statí = research papers: monograph collection of scientific articles. S. 173-174. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9
    Recenz.dok. Informačné a komunikačné technológie v marketingovom výskume . - Bratislava : Daniel NETRI, 2008
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá recenzie * technológie informačné * technológie komunikačné * výskum marketingový
    AnotáciaRecenzia na monografiu, ktorá v troch kapitolách vysvetľuje a objasňuje problematiku využívania informačných a komunikačných technológií v procese marketingového výskumu.
    Kategória EPCRecenzie v časopisoch a zborníkoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01496-011, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.