Počet záznamov: 1
Marketing
Názov Marketing : vývoj od klasického k novodobému Autorské údaje Peter Dorčák - Mária Dorčáková Autor Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Spoluautori Dorčáková Mária Vydavateľské údaje Prešov : Štátna vedecká knižnica v Prešove , 2008. - 115 s. [5,75 AH] Vydanie 1. vyd. ISBN 978-80-85734-76-8 Druh dokumentu skriptá Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * vývoj * internet * siete mobilné * marketing mix * marketing strategický * využitie počítačov * reklama * inzercia Kategória EPC Skriptá a učebné texty Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Počet ex. 1, z toho voľných 1, prezenčne 0 Signatúra 838949 Archív EPC E08 01991-001, kópia titul. strany
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 838949 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1