Počet záznamov: 1
The Strength of employer`s brand versus marketing targets of an enterprise
Názov The Strength of employer`s brand versus marketing targets of an enterprise Preklad názvu Sila zamestnaneckej značky versus marketingové ciele podniku Autorské údaje Dagmara Lewicka Autor Lewicka Dagmara Zdrojový dokument Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu : monografický zborník vedeckých statí = research papers: monograph collection of scientific articles. S. 47-55. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * značky kvality * značky výrobkov * stratégia marketingová * zamestnanci Anotácia Pojem a koncepcia značky zamestnanca. Pôsobenie značky zamestnanca a značky produktu. Hlavné trendy v oblasti využitia značky od 80-tych rokov minulého storočia vo väzbe na rozvoj marketingu. Vzájomné pôsobenie značky zamestnanca a značky produktu.. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1