Počet záznamov: 1  

The Strength of employer`s brand versus marketing targets of an enterprise

  1. Názov The Strength of employer`s brand versus marketing targets of an enterprise
    Preklad názvuSila zamestnaneckej značky versus marketingové ciele podniku
    Autorské údajeDagmara Lewicka
    Autor Lewicka Dagmara
    Zdrojový dokument Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu : monografický zborník vedeckých statí = research papers: monograph collection of scientific articles. S. 47-55. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * značky kvality * značky výrobkov * stratégia marketingová * zamestnanci
    AnotáciaPojem a koncepcia značky zamestnanca. Pôsobenie značky zamestnanca a značky produktu. Hlavné trendy v oblasti využitia značky od 80-tych rokov minulého storočia vo väzbe na rozvoj marketingu. Vzájomné pôsobenie značky zamestnanca a značky produktu..
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.