Počet záznamov: 1  

Image of a woman in advertising in the context of relationship marketing

  1. Názov Image of a woman in advertising in the context of relationship marketing
    Preklad názvuImidž ženy v reklame v kontexte vzťahového marketingu
    Autorské údajeTeresa Piecuch
    Autor Piecuch Teresa
    Zdrojový dokument Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu : monografický zborník vedeckých statí = research papers: monograph collection of scientific articles. S. 125-135. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * imidž * marketing * reklama * ženy
    AnotáciaDôležitosť výberu vhodného typu osoby pre reklamu. Žena v reklame. Tradičný a moderný prístup úlohy ženy v reklame. Žena ako príjemca reklamy.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.