Počet záznamov: 1
Image of a woman in advertising in the context of relationship marketing
Názov Image of a woman in advertising in the context of relationship marketing Preklad názvu Imidž ženy v reklame v kontexte vzťahového marketingu Autorské údaje Teresa Piecuch Autor Piecuch Teresa Zdrojový dokument Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu : monografický zborník vedeckých statí = research papers: monograph collection of scientific articles. S. 125-135. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * imidž * marketing * reklama * ženy Anotácia Dôležitosť výberu vhodného typu osoby pre reklamu. Žena v reklame. Tradičný a moderný prístup úlohy ženy v reklame. Žena ako príjemca reklamy. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1