Počet záznamov: 1  

Leap

  1. Názov Leap : a revolution in creative business strategy
    Autorské údajeBob Schmetterer
    Autor Schmetterer Bob
    Vydavateľské údajeHoboken : John Wiley & Sons, Inc. , 2003. - xii, 241 s.
    Edícia An Adweek Book
    ISBN0-471-22917-2
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * podnikanie * stratégia podnikateľská * stratégia podniková * inzercia * reklama * podnik * riadenie * riadenie podnikové * manažéri
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.3, z toho voľných 2, prezenčne 1
    Signatúra838982, 840600, 840619

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    838982SEKSklad knižničného fonduvoľný
    840600SEKSklad knižničného fonduvoľný
    840619SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.