Počet záznamov: 1  

Product character of the projects

  1. Názov Product character of the projects
    Autorské údajePeter Filo, Júlia Lipianska
    Autor Filo Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského : Mojmírovce, 15.-16.10.2009, (2. časť). S. 16-25. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2795-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá projekty * produkty * služby * marketing * nástroje marketingové
    AnotáciaProduktové znaky, ktoré je možné zovšeobecniť pre popis projektov a projektový manažment. Projekty ako nástroj uspokojovania potrieb a ich chápanie ako jednu z foriem produktov. Rozšírenie klasickej marketingovej teórie a návrh tretej formy produktov pre špecifické potreby - projekty. Popis projektov pomocou marketingových nástrojov. Možnosť kúpiť projekt ako inú vec na uspokojenie potrieb a s jeho pomocou dosiahnuť očakávaný cieľ.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01525-006, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.