Počet záznamov: 1  

Komunikačné aspekty marketingu médií

  1. Názov Komunikačné aspekty marketingu médií
    Autorské údajeHelena Labská
    Autor Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského : Mojmírovce, 15.-16.10.2009, (2. časť). S. 56-60. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2795-8
    Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
    PoznámkyVEGA 1/4582/07
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * médiá * televízia * tlač * rozhlas * regióny * prieskum informačný * analýzy
    AnotáciaMédiá a mediálny priemysel ako špecifický podnikateľský priestor. Marketing a médiá. Médiá a publikum. Komunikačné aspekty marketingu regionálneho média. Poznatky zo situačnej analýzy regionálnej televízie, ktorá pôsobí v oblasti Považia.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01525-007, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.