Počet záznamov: 1
Komunikačné aspekty marketingu médií
Názov Komunikačné aspekty marketingu médií Autorské údaje Helena Labská Autor Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského : Mojmírovce, 15.-16.10.2009, (2. časť). S. 56-60. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2795-8 Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
Poznámky VEGA 1/4582/07 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * médiá * televízia * tlač * rozhlas * regióny * prieskum informačný * analýzy Anotácia Médiá a mediálny priemysel ako špecifický podnikateľský priestor. Marketing a médiá. Médiá a publikum. Komunikačné aspekty marketingu regionálneho média. Poznatky zo situačnej analýzy regionálnej televízie, ktorá pôsobí v oblasti Považia. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01525-007, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1