Počet záznamov: 1  

Vplyv globálnej hospodárskej a finančnej krízy na distribučné stratégie firiem

  1. Názov Vplyv globálnej hospodárskej a finančnej krízy na distribučné stratégie firiem
    Autorské údajeMonika Némová, Ivana Kováčiková
    Autor Némová Monika
    Spoluautori Kováčiková Ivana
    Zdrojový dokument Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 : Bratislava, október 2009. S. 7-20. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2834-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Heslá kríza hospodárska * Slovensko * riadenie strategické * kanály distribučné * náklady a ceny * zisk * diverzifikácia * produkty * vzťahy dodávateľsko-odberateľské
    AnotáciaGlobálna hospodárska kríza a jej všeobecné aspekty. Prvé príznaky zmeny finančnej krízy na hospodársku krízu. Slovenská ekonomika a slovenské podniky v čase krízy. Problémy obchodníkov v oblasti stratégie riadenia a distribúcie. Vzťahový marketing (CRM - relationship management) a riadenie vzťahov (PRM - partner relationship management).
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.