Počet záznamov: 1  

Vybrané pohľady na strategické riadenie a meranie výkonnosti firiem ako významné faktory vplyvu na štrukturálne vzťahy v distribúcii

  1. Názov Vybrané pohľady na strategické riadenie a meranie výkonnosti firiem ako významné faktory vplyvu na štrukturálne vzťahy v distribúcii
    Autorské údajeRóbert Kňažek
    Autor Kňažek Róbert
    Zdrojový dokument Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 : Bratislava, október 2009. S. 39-51. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2834-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Heslá riadenie strategické * manažment produktový * kanály distribučné * ciele podnikové * výkonnosť * stratégia marketingová
    AnotáciaSprávna stratégia a definícia cieľa smeruje k správnym výkonom. Proces ovplyvňovania výkonnosti firmy, obchodný manažment a riadenie výkonnosti. Základné prístupy k riadeniu výkonnosti. Trhová analýza a kontinuálny monitoring.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.