Počet záznamov: 1
Reklama a reklamné štýly v európskom marketingu
Názov Reklama a reklamné štýly v európskom marketingu Preklad názvu Advertising and advertising`s styles in European marketing Autorské údaje Martin Čihovský Autor Čihovský Martin Zdrojový dokument Obchod a marketing 2009 : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 40. výročia vzniku Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : Bratislava, september 2009. S. 13-21. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2839-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * médiá * internet * komunikácia marketingová * kampane reklamné * kultúra * Európska únia Anotácia Marketingová komunikácia ako kultúrne najviac podmienený nástroj medzinárodného marketingového mixu. Komunikačný systém - jeho zložky. Reklama v marketingovej komunikácii. Hlavné faktory úspešnosti reklamy. Reklamné kampane. Televízna, rozhlasová a tlačová reklama. On-line reklama. Reklamné štýly vybraných krajín Európskej únie podľa Hofstedeho kultúrnych dimenzií (Veľká Británia a Írsko, Nemecko a Rakúsko, Taliansko, Francúzsko, Holandsko a Dánsko, Švédsko, SR, ČR a Poľsko). Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1