Počet záznamov: 1  

Interaktívna komunikácia v médiách

  1. Názov Interaktívna komunikácia v médiách
    Preklad názvuInteractive media communication
    Autorské údajeŠtefan Eisele, Júlia Lipianska
    Autor Eisele Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Obchod a marketing 2009 : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 40. výročia vzniku Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : Bratislava, september 2009. S. 32-41. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2839-9
    Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
    PoznámkyVEGA 1/0251/08
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Heslá komunikácia * médiá * televízia * rozhlas * telefón mobilný * technológie komunikačné * technológie informačné * gramotnosť digitálna
    AnotáciaZákladné východiská interaktívnej komunikácie. Interaktívna komunikácia v súčasnosti. Príklady interaktívnej komunikácie v rozhlase a v televízii. Digitálna gramotnosť. Inovatívne prístupy k interaktívnej komunikácii.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01576-007, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.