Počet záznamov: 1  

Distribučné kanály v prostredí internetu

  1. Názov Distribučné kanály v prostredí internetu
    Autorské údajeKatarína Vlčková
    Autor Vlčková Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 : Bratislava, október 2009. S. 74-87. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2834-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Heslá obchod elektronický * kanály distribučné * internet * technológie informačné * stratégia distribučná * podnikanie elektronické
    AnotáciaRozvoj informačno-komunikačných technológií (IKT) priniesol modernú formu v štruktúre distribučných kanálov. Osobitný význam zohral internet ako nové paradigma alebo spôsob podnikania. Elektronický obchod a jeho výhody. Konkurencieschopnosť a distribučné stratégie internetu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.