Počet záznamov: 1  

Nové formy marketingovej komunikácie v poisťovniach

  1. Názov Nové formy marketingovej komunikácie v poisťovniach
    Preklad názvuNew forms of marketing communication on insurance companies
    Autorské údajeMária Hasprová
    Autor Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Obchod a marketing 2009 : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 40. výročia vzniku Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : Bratislava, september 2009. S. 62-69. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2839-9
    PoznámkyVEGA 1/4600/07
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 368 - Poisťovníctvo
    Heslá komunikácia marketingová * poisťovne * klienti * marketing priamy * reklama * práca s verejnosťou * podpora predaja * imidž
    AnotáciaŠpecifiká marketingovej komunikácie v poisťovniach. Podpora predaja, public relations a osobný predaj v poisťovniach. Priamy marketing - moderný a dynamický spôsob marketingovej komunikácie. Päť funkcií priameho marketingu. Call centrum ako súčasť externej komunikácie poisťovne. Klasická a integrovaná marketingová komunikácia.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01576-010, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.