Počet záznamov: 1  

Emócie ako hlavný faktor modelu správania slovenských spotrebiteľov pri výbere ich miesta stravovania

  1. Názov Emócie ako hlavný faktor modelu správania slovenských spotrebiteľov pri výbere ich miesta stravovania
    Autorské údajePavol Kita
    Autor Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 : Bratislava, október 2009. S. 98-107. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2834-4
    Výstup z projektu VEGA 1/4598/07 Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy
    PoznámkyVEGA 1/4598/07
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Heslá správanie spotrebiteľa * racionalita * marketing služieb * psychológia predaja * zariadenia stravovacie
    AnotáciaŽivotný štandard Slovákov a výdavky na stravovanie. Využitie intuície a kreativity v koncepcii tvorby nového produktu a rozvoj ponuky vedie k interakcii zákazník-produkt. Experimentovanie v oblasti ponuky znižuje riziko obchodnej činnosti. Senzorický marketing vychádza zo základných zmyslov emócií jedinca a vplyvu na tvorbu zážitku zákazníka.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01532-006, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.