Počet záznamov: 1  

Marketingové prostredie a jeho vplyv na distribúciu v oblasti stavebníctva v podmienkach hospodárskej a finančnej krízy na Slovensku

  1. Názov Marketingové prostredie a jeho vplyv na distribúciu v oblasti stavebníctva v podmienkach hospodárskej a finančnej krízy na Slovensku
    Autorské údajeEva Hanuláková
    Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 : Bratislava, október 2009. S. 108-119. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2834-4
    Výstup z projektu VEGA 1/4598/07 Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy
    PoznámkyVEGA 1/4598/07
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 69 - Stavebné hmoty. Stavebné práce. Stavebná výroba. Stavebníctvo
    Heslá kríza hospodárska * stavebníctvo * stratégia marketingová * práca stavebná * distribúcia * stavby * prostredie podnikateľské * Slovensko
    AnotáciaPostavenie firiem pôsobiacich v oblasti stavebníctva v zhoršujúcich sa podmienkach hospodárskej krízy. Analýza prvkov marketingového prostredia so zreteľom na distribučnú stratégiu firmy. Stavebné spoločnosti a faktory marketingového makroprostredia. Nástroje marketingového kontrolingu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01532-007, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.