Počet záznamov: 1
Privátne značky pod vplyvom hospodárskej krízy v segmente bioproduktov
Názov Privátne značky pod vplyvom hospodárskej krízy v segmente bioproduktov Preklad názvu Private brands under the crisis in the segment of bioproducts Autorské údaje Zuzana Lukačovičová Autor Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Obchod a marketing 2009 : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 40. výročia vzniku Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : Bratislava, september 2009. S. 106-114. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2839-9 Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
Poznámky VEGA 1/4582/07 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 631 - Poľnohospodárstvo Heslá bioprodukty * potraviny * poľnohospodárstvo * ekológia * značky výrobkov * značky maloobchodné * dizajn * logo * ceny * spotrebitelia Anotácia Charakteristika trhu biopotravín. Problematika vysokých cien biopotravín. Ekologické poľnohospodárstvo. Označenie bioproduktov. Vznik a uvedenie privátnej značky Tesco Organic - prípadová štúdia. Obchodný názov značky, logo a dizajn obalu. Komunikačná stratégia a zavádzanie značky Tesco Organic na slovenskom trhu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01576-013, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1