Počet záznamov: 1  

Synergia obchodu a poskytovania hodnoty zákazníkom

  1. Názov Synergia obchodu a poskytovania hodnoty zákazníkom
    Preklad názvuSynergy of trade and providing value to customers
    Autorské údajeZuzana Francová
    Autor Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. Roč. 2, č. 7 (2009), s. 42-56. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493
    PoznámkyVEGA 1/4600/07. - Článok bol spracovaný v rámci VEGA 1/4600/07 Podmienky a predpoklady vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá obchod * racionalita ekonomická * marketing * synergia * zákazníci * maloobchod
    AnotáciaVymedzenie prvkov racionalizácie, zefektívnenia a synergie obchodu, ktoré sú východiskom na poskytovanie hodnoty zákazníkom s ohľadom na efektívnosť. Prezentácia systému metrík marketingu v maloobchode.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01609-005, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 5-8

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.