Počet záznamov: 1
Synergia obchodu a poskytovania hodnoty zákazníkom
Názov Synergia obchodu a poskytovania hodnoty zákazníkom Preklad názvu Synergy of trade and providing value to customers Autorské údaje Zuzana Francová Autor Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. Roč. 2, č. 7 (2009), s. 42-56. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/4600/07 Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu
Poznámky VEGA 1/4600/07 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá obchod * racionalita ekonomická * marketing * synergia * zákazníci * maloobchod Anotácia Vymedzenie prvkov racionalizácie, zefektívnenia a synergie obchodu, ktoré sú východiskom na poskytovanie hodnoty zákazníkom s ohľadom na efektívnosť. Prezentácia systému metrík marketingu v maloobchode. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01609-005, OBF - Archív EPC, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2009: 5-8
článok
Počet záznamov: 1