Počet záznamov: 1  

Vybrané aspekty prístupu slovenských reštaurácií k spokojnosti zákazníka

  1. Názov Vybrané aspekty prístupu slovenských reštaurácií k spokojnosti zákazníka
    Preklad názvuSelected aspects of approach of Slovak restaurants towards customer`s satisfaction
    Autorské údajeLujza Jurkovičová, Jana Sýkorová
    Autor Jurkovičová Lujza EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Spoluautori Sýkorová Jana EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. Roč. 2, č. 7 (2009), s. 92-101. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493
    PoznámkyVEGA 1/0228/08. - Článok bol spracovaný v rámci VEGA č. 1/0228/08 Nové prístupy k riešeniu problematiky priemyselných podnikov
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá podnik priemyselný * reštaurácie * kvalita výrobkov * jedlá * spokojnosť zákazníkov
    AnotáciaAnalýza postoja slovenských stravovacích zariadení k sledovaniu spokojnosti zákazníka s jedlom, ako aj zisťovanie významu vybraných položiek produktu v ich ponuke zákazníkom-
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01609-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 5-8

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.