Počet záznamov: 1  

Využitie nástrojov marketingu a stanovenie konkurenčnej stratégie v poľnohospodárskych subjektoch na Slovensku

  1. Názov Využitie nástrojov marketingu a stanovenie konkurenčnej stratégie v poľnohospodárskych subjektoch na Slovensku
    Autorské údajeVladimír Kocák
    Autor Kocák Vladimír EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokument Ekonomické aspekty globalizácie z pohľadu znevýhodnenia regiónov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : [SEMAFOR '08] : Zemplínska Šírava, 16.-18.9.2008. - Košice : [Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach], 2008
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 631 - Poľnohospodárstvo
    Heslá poľnohospodárstvo * družstvá poľnohospodárske * farmy * marketing * stratégia marketingová * obchod elektronický * diverzifikácia * Slovensko
    AnotáciaPoľnohospodárske podnikateľské subjekty na území Slovenskej republiky. Marketing a dlhodobá stratégia farmy. Marketingové plánovanie. Návrh najvhodnejšej stratégie pre poľnohospodárske družstvo v Kapušanoch.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 00658-009, PHF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.