Počet záznamov: 1  

Senzorický marketing: spotrebiteľ v pasci

  1. Názov Senzorický marketing: spotrebiteľ v pasci
    Autorské údajePavol Kita
    Autor Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Slovenský výber : mesačník manažmentu obchodu. Roč. 13, č. 10 (2009), s. 30-33. - Bratislava : SON MEDIA, 2009. ISSN 1335-9266
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * správanie spotrebiteľa * potravinárstvo * prieskum spotrebiteľský
    AnotáciaSenzorický marketing rozširuje oblasť marketingu a nadobúda čoraz väčší význam pri rozhodovaní kupujúceho. Čo je senzorický marketing - špecifický druh marketingu, vhodný predovšetkým pre oblasť potravinárstva. Využitie v praxi - príklad analýzy segmentu fast-foodov. Prieskum medzi spotrebiteľmi - výsledky v tabuľkách.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01619-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 1-10

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.