Počet záznamov: 1  

Imidž podniku

  1. Názov Imidž podniku
    Preklad názvuCompany image
    Autorské údajePeter Šimegh
    Autor Šimegh Peter EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokument Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach = scientific journal of the Faculty of Business Economics of the University of Economics in Bratislava with a seat in Košice. Roč. 8, č. 16 (2009), s. 68-79. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2009. ISSN 1335-9746
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá imidž * veda ekonomická * psychológia * kultúra podniková * identita podniková
    AnotáciaTvorba pojmu imidž z netradičného uhľa pohľadu v ekonómii. Pohľad zahraničných autorov. Definícia podnikového imidžu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 15-17

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.