Počet záznamov: 1  

Marketingové reflexe body image

  1. Názov Marketingové reflexe body image
    Preklad názvuMarketing reflections of body image
    Autorské údajeJan Koudelka
    Autor Koudelka J.
    Zdrojový dokument Moderné prístupy k manažmentu podniku : zborník príspevkov z 18. medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, 10.-11. september 2009. S. 1-11. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2009. ISBN 978-80-227-3169-0
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * spotrebitelia * kultúra * hygiena * správanie * analýzy
    AnotáciaMožnosti skúmania rozvoja body image pomocou mining dát MML-TGI, primárnych overovaní a obsahovej analýzy, tak ako ho uplatňuje výzkumný projekt GACR „Marketingový význam body image“( (GACR 402/09/0311). Kultúrne podmienky body image v perspektíve spotrebného marketingu. Negatívny vplyv idealizovaných postáv v reklame a v realite.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.