Počet záznamov: 1  

Efektívne využívanie komunikačných nástrojov v marketingovej praxi podnikov

  1. Názov Efektívne využívanie komunikačných nástrojov v marketingovej praxi podnikov
    Autorské údajeJán Sciranka
    Autor Sciranka Ján EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokumentMasmediálna komunikácia a realita III. : marketingová komunikácia : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 29. a 30. apríl 2009, Smolenice. S. 311-317. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2009. ISBN 978-80-8105-126-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * zákazníci * podnik * komunikácia marketingová * produkty * podpora predaja * reklama
    AnotáciaZáklad marketingovej komunikácie v podnikovom prostredí a implementácia komunikačných nástrojov. Prezentácia a vlastnosti produktov a ich schopnosť uspokojiť potreby zákazníkov. Efektivita marketingovej komunikácie prostredníctvom predajného efektu. Marketingová komunikácia a súčasný stav v ekonomickom prostredí.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01754-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.