Počet záznamov: 1  

Customer oriented strategies in Slovak companies

  1. Názov Customer oriented strategies in Slovak companies
    Preklad názvuStratégie orientované na zákazníka v slovenských podnikoch
    Autorské údajeDagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 38, č. 2 (2009), s. 163-170. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2009. ISSN 0323-262X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * marketing * lojálnosť zákazníkov * Slovensko * podnik
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01741-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF70.7 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.