Počet záznamov: 1  

Porovnanie tendencií vývoja medzinárodného marketingu vo vyspelých trhových ekonomikách a ich možná aplikácia v transformujúcich sa ekonomikách strednej Európy

  1. Názov Porovnanie tendencií vývoja medzinárodného marketingu vo vyspelých trhových ekonomikách a ich možná aplikácia v transformujúcich sa ekonomikách strednej Európy : dizertačná práca
    Autorské údajeSimona Škorvagová, škol. Otília Zorkóciová
    Autor Škorvagová Simona EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Ďalší autori Zorkóciová Otília (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2009. - 216 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing medzinárodný * hospodárstvo trhové * stratégia marketingová * marketing mix * stredná Európa * krajiny vyspelé
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra839240

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF2.2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    839240SEKSklad knižničného fondulen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.