Počet záznamov: 1
Marketing as strategy
Názov Marketing as strategy : understanding the CEO's agenda for driving growth and innovation Autorské údaje Nirmalya Kumar Autor Kumar Nirmalya Vydavateľské údaje Boston : Harvard Business School Press , 2004. - xv, 270 s. ISBN 1-59139-210-1 Poznámky Predslov: Philip Kotler Iné vydanie na rovnakom médiu Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu. - Praha : Grada Publishing, 2008 / Kumar Nirmalya ; Juppa Tomáš Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing strategický * trh * segmentácia trhu * podnik * rozvoj podniku * rast podniku * inovácia * predaj * zákazníci Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Odkazy (1) - KNIHY Signatúra 839562
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 839562 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1