Počet záznamov: 1  

Marketing as strategy

  1. Názov Marketing as strategy : understanding the CEO's agenda for driving growth and innovation
    Autorské údajeNirmalya Kumar
    Autor Kumar Nirmalya
    Vydavateľské údajeBoston : Harvard Business School Press , 2004. - xv, 270 s.
    ISBN1-59139-210-1
    PoznámkyPredslov: Philip Kotler
    Iné vydanie na rovnakom médiu Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu. - Praha : Grada Publishing, 2008 / Kumar Nirmalya ; Juppa Tomáš
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing strategický * trh * segmentácia trhu * podnik * rozvoj podniku * rast podniku * inovácia * predaj * zákazníci
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Odkazy (1) - KNIHY
    Signatúra839562

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    839562SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.