Počet záznamov: 1  

Analýza podpor marketingové činnosti využívaných firmami v České republice

  1. Názov Analýza podpor marketingové činnosti využívaných firmami v České republice
    Autorské údajeDita Hommerová, Lenka Králová
    Autor Hommerová Dita
    Spoluautori Králová Lenka
    Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 12, č. 3 (2009), s. 77-90. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2009. ISSN 1212-3609
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * systémy informačné * marketing mix * konkurencia * zisk * zákazníci * Česko
    AnotáciaInterný výskum praktických skúseností s podporou marketingovej činnosti vo vybraných podnikoch Plzenského a Karlovarského kraja v ČR. Nástroje marketingového mixu. Informačné systémy a podpora marketingových činností. Zákazníci ako významný faktor fungovania firmy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF533.3 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.