Počet záznamov: 1
Analýza podpor marketingové činnosti využívaných firmami v České republice
Názov Analýza podpor marketingové činnosti využívaných firmami v České republice Autorské údaje Dita Hommerová, Lenka Králová Autor Hommerová Dita Spoluautori Králová Lenka Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 12, č. 3 (2009), s. 77-90. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2009. ISSN 1212-3609 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia marketingová * systémy informačné * marketing mix * konkurencia * zisk * zákazníci * Česko Anotácia Interný výskum praktických skúseností s podporou marketingovej činnosti vo vybraných podnikoch Plzenského a Karlovarského kraja v ČR. Nástroje marketingového mixu. Informačné systémy a podpora marketingových činností. Zákazníci ako významný faktor fungovania firmy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2009: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 533.3 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1