Počet záznamov: 1  

Krize jako příležitost?

  1. Názov Krize jako příležitost?
    Autorské údajeRadek Dráb
    Autor Dráb Radek
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 5, č. 10 (Říjen 2009), s. 48-50. - Praha : Economia, 2009. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá manažment * manažéri * kríza finančná * kríza hospodárska * investície * úspory * podnikanie * marketing * značky výrobné * prieskum informačný * Česko
    AnotáciaAko sa v odbobí súčasnej krízy pozerajú českí manažéri na investície, ako hodnotia jej dopady na predaj, na značku a ako nájsť východisko z krízy, zisťoval prieskum GFK a reklamnej agentúry TBWA. Manažéri hľadajú úspory predovšetkým vo výrobe, nasleduje predaj a marketing. Väčšina manažérov zastáva názor, že kríza ovplyvňuje podnikanie a to najviac negatívnym spôsobom. Určité percento manažérov považuje za dôležité investovať do marketingovej komunikácie a hľadať netradičné riešenia s cieľom odlíšiť sa od konkurencie. Pôsobenie krízy na značky. Iba malé percento manažérov má pocit, že kríza ohrozuje existenciu ich podnikania.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 8-12 + 5 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.