Počet záznamov: 1
Zažijte, osahejte, ochutnejte
Názov Zažijte, osahejte, ochutnejte Autorské údaje Veronika Bartošová Autor Bartošová Veronika Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 5, č. 10 (Říjen 2009), s. 28-30. - Praha : Economia, 2009. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * značky výrobkov * značky výrobné * firmy * spotrebitelia * zákazníci Anotácia Jednou z menej tradičných foriem ako komunikovať hodnotu značky a budovať vzťah zákazníkov ku značke sú návštevnícke a informačné centrá firiem, kde je možné spotrebiteľa vtiahnuť do príbehu značky. Špeciality a lákadlá pre budovanie vzťahu so zákazníkmi. Praktické príklady českých firiem: ČEZ, Škoda Auto, Budějovický Budvar, Plzeňský Prazdroj. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2009: 8-12 + 5 príl.
článok
Počet záznamov: 1