Počet záznamov: 1
Making the invisible visible
Názov Making the invisible visible : how companies win with the right information, people and IT Autorské údaje Donald A. Marchand, William J. Kettinger, John D. Rollins Autor Marchand Donald A. Spoluautori Kettinger William J. Rollins John D. Vydavateľské údaje Chichester : John Wiley & Sons, Ltd , 2001. - xvi, 300 s. ISBN 0-471-49609-X Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Veľká Británia Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá podnikanie * stratégia podnikateľská * stratégia podniková * technológie informačné * technológie nové * manažment * riadenie Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 1, prezenčne 0 Signatúra 839799
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 839799 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1