Počet záznamov: 1  

Making the invisible visible

  1. Názov Making the invisible visible : how companies win with the right information, people and IT
    Autorské údajeDonald A. Marchand, William J. Kettinger, John D. Rollins
    Autor Marchand Donald A.
    Spoluautori Kettinger William J.
    Rollins John D.
    Vydavateľské údajeChichester : John Wiley & Sons, Ltd , 2001. - xvi, 300 s.
    ISBN0-471-49609-X
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá podnikanie * stratégia podnikateľská * stratégia podniková * technológie informačné * technológie nové * manažment * riadenie
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra839799

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    839799SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.