Počet záznamov: 1  

Marketingový plán vo vybranej organizácii Integra, o.z. Michalovce

  1. Názov Marketingový plán vo vybranej organizácii Integra, o.z. Michalovce : bakalárska práca
    Autorské údajeAnna Klocháňová, škol. Jana Hurová
    Autor Klocháňová Anna
    Ďalší autori Hurová Jana (Školiteľ (konzultant))
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu
    Vydavateľské údajeKošice, 2009. - 63 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra839724

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce942.3 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.