Počet záznamov: 1  

Význam reklamy pri podpore predaja

  1. Názov Význam reklamy pri podpore predaja : bakalárska práca
    Autorské údajeJozef Maskáľ, škol. Daniela Urblíková
    Autor Maskáľ Jozef
    Ďalší autori Urblíková Daniela (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu
    Vydavateľské údajeKošice, 2009. - 50 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra839769
    DostupnosťAutor nesúhlasil s poskytnutím licencie na sprístupnenie.


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.