Počet záznamov: 1
Marketing management: an international perspective
Názov Marketing management: an international perspective : case studies Autorské údaje edited by Kamran Kashani and Dominique Turpin Ďalší autori Kashani Kamran (Vedecký redaktor) Turpin Dominique (Vedecký redaktor) Vydavateľské údaje Basingstoke : Macmillan Business , 1999. - xvii, 487 s. ISBN 0-333-75008-X (mäkká väzba) , 0-333-75007-1 (tvrdá väzba) Druh dokumentu učebnice Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Veľká Británia Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing manažment * marketing medzinárodný * štúdie prípadové Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 840618
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 840618 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1