Počet záznamov: 1  

Marketing v době krize

  1. Názov Marketing v době krize
    Autorské údajeJohn A. Quelch, Katherine E. Jocz
    Autor Quelch John A.
    Spoluautori Jocz Katherine E.
    Zdrojový dokument Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 44, č. 11 (2009), s. 48-51. - Praha : Economia, 2009. ISSN 0026-8720
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * kríza finančná * kríza hospodárska * zákazníci * predaj * značky výrobkov * investície * výdavky * produkty
    AnotáciaPrispôsobenie nákupného správania zákazníkov podmienkam krízy - vážna výzva pre manažérov predaja. Pochopenie psychológie krízy. Segmenty zákazníkov. Delenie produktov do štyroch kategórií. Manažment investícií do marketingu v období krízy. Osvedčené cesty z krízy. Príprava na oživenie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 7-12 + príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.