Počet záznamov: 1
Marketingové plánovanie a jeho vplyv na podnikovú stratégiu
Názov Marketingové plánovanie a jeho vplyv na podnikovú stratégiu : bakalárska práca Autorské údaje Simona Jacková, škol. Beáta Gavurová Autor Jacková Simona Ďalší autori Gavurová Beáta (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra manažmentu Vydavateľské údaje Košice, 2009. - 54 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 839918
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.1 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1