Počet záznamov: 1  

Analysis of the organic food marketing - chain store companies (South Bohemia)

  1. Názov Analysis of the organic food marketing - chain store companies (South Bohemia)
    Preklad názvuAnalýza predaja biopotravín - obchodné reťazce (južné Čechy)
    Autorské údajeHana Doležalová, K. Pícha, J. Navrátil
    Autor Doležalová Hana
    Spoluautori Pícha K.
    Navrátil J.
    Zdrojový dokument Agricultural economics. Vol. 55, no. 9 (2009), s. 446-458. - Prague : Institute of Agricultural and Food Information, 2009. ISSN 0139-570X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Heslá bioprodukty * potraviny * predaj * predajcovia * reťazce obchodné * Česko
    AnotáciaVýsledky dotazníkového výskumu (2007), ktorého cieľom bolo zmapovanie stratégie predaja biopotravín, sortimentnej skladby, podmienok a kultúry predaja v rámci jednotlivých reťazcov.
    URL http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/10700.pdf
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.