Počet záznamov: 1  

Creating powerful brands in consumer, service and industrial markets

  1. Názov Creating powerful brands in consumer, service and industrial markets
    Autorské údajeLeslie de Chernatony and Malcolm McDonald
    Autor Chernatony Leslie de
    Spoluautori McDonald Malcolm
    Korporácia The Chartered Institute of Marketing
    Vydavateľské údajeOxford : Butterworth-Heinemann , 1998. - xiii, 430 s.
    Vydanie2nd ed.
    ISBN0-7506-2240-7
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Heslá značky výrobkov * značky výrobné * značky kvality * manažment produktový * trh * trh výrobkov * trh spotrebiteľský * zákazníci
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra840612

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    840612SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.