Počet záznamov: 1
Psychologické aspekty fenoménu excentrickosti v podnikaní s reklamou
Názov Psychologické aspekty fenoménu excentrickosti v podnikaní s reklamou Autorské údaje Tatiana Soroková Autor Soroková Tatiana Zdrojový dokument Manažment podnikania a vecí verejných - dialógy : odborno-vedecký časopis Slovenskej akadémie manažmentu - klubu manažérov v Bratislave. Roč. 4, č. 10 (2009), s. 19-30. - Bratislava : Slovenská akadémia manažmentu, 2009. ISSN 1337-0510 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá psychológia * podnikanie * etika * kampane reklamné * reklama Anotácia Vplyv reklamy na ľudské vedomie. Excentrická, nevkusná, nonetická reklama. Podceňovanie recipienta. Reklama a obrovské finančné sumy. Tvorba nových typov reklamy. Účinnosť reklamy. Podpora a formy podpory predaja. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2009: 8-10
článok
Počet záznamov: 1