Počet záznamov: 1  

Psychologické aspekty fenoménu excentrickosti v podnikaní s reklamou

  1. Názov Psychologické aspekty fenoménu excentrickosti v podnikaní s reklamou
    Autorské údajeTatiana Soroková
    Autor Soroková Tatiana
    Zdrojový dokument Manažment podnikania a vecí verejných - dialógy : odborno-vedecký časopis Slovenskej akadémie manažmentu - klubu manažérov v Bratislave. Roč. 4, č. 10 (2009), s. 19-30. - Bratislava : Slovenská akadémia manažmentu, 2009. ISSN 1337-0510
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá psychológia * podnikanie * etika * kampane reklamné * reklama
    AnotáciaVplyv reklamy na ľudské vedomie. Excentrická, nevkusná, nonetická reklama. Podceňovanie recipienta. Reklama a obrovské finančné sumy. Tvorba nových typov reklamy. Účinnosť reklamy. Podpora a formy podpory predaja.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 8-10

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.