Počet záznamov: 1
Čas pravdy príde po kríze
Názov Čas pravdy príde po kríze Autorské údaje Andrea Hinková-Dibarborová Autor Hinková-Dibarborová Andrea Zdrojový dokument Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. Roč. 14, č. 11 (november 2009), s. 10-11. - Bratislava : ECOPRESS, 2009. ISSN 1335-2008 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá reťazce obchodné * stratégia obchodná * zákazníci * lojálnosť zákazníkov Anotácia Pre rok 2009 sú typické nielen akciové ponuky, zľavy, či výpredaje. O zákazníka bojujú obchodné reťazce aj lojalitnými programami. Ich nosičom je väčšinou karta, vďaka ktorej môže zákazník ušetriť ešte viac. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2009: 7-12 + 2 príl.
článok
Počet záznamov: 1