Počet záznamov: 1  

Čas pravdy príde po kríze

  1. Názov Čas pravdy príde po kríze
    Autorské údajeAndrea Hinková-Dibarborová
    Autor Hinková-Dibarborová Andrea
    Zdrojový dokument Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. Roč. 14, č. 11 (november 2009), s. 10-11. - Bratislava : ECOPRESS, 2009. ISSN 1335-2008
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá reťazce obchodné * stratégia obchodná * zákazníci * lojálnosť zákazníkov
    AnotáciaPre rok 2009 sú typické nielen akciové ponuky, zľavy, či výpredaje. O zákazníka bojujú obchodné reťazce aj lojalitnými programami. Ich nosičom je väčšinou karta, vďaka ktorej môže zákazník ušetriť ešte viac.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 7-12 + 2 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.