Počet záznamov: 1  

Metody cenových průzkumů

  1. Názov Metody cenových průzkumů
    Autorské údajeIgor Tóth
    Autor Tóth Igor
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 5, č. 11 (Listopad 2009), s. 36-38. - Praha : Economia, 2009. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * ceny * produkty * značky výrobkov * zákazníci * hodnota * prieskum informačný
    AnotáciaMarketingový výskum, pomocou ktorého je možné odhaliť zákazníkmi vnímanú hodnotu produktu a ich cenovú senzibilitu. Metódy cenovej štúdie. Metóda priameho dotazovania. Van Westendorpov model merania cenovej senzibility. Conjoint analýza. Metóda kompromisu - značka verzus cena.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 8-12 + 5 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.