Počet záznamov: 1  

Kvantitatívna charakteristika zákazníkov e-commerce webu

  1. Názov Kvantitatívna charakteristika zákazníkov e-commerce webu
    Autorské údajeAndrej Hriciga
    Autor Hriciga Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. Roč. 7, č. 1 (2009), s. 152-165. - Bratislava : Fakulta hospodárskej informatiky, 2009. ISSN 1336-3514
    PoznámkyVEGA 1/0557/08. - Príspevok vznikol ako výstup riešenia projektu VEGA 1/0557/08 "Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR"
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá podnikanie elektronické * marketing * obchod * analýza ekonomická * zákazníci
    AnotáciaPredpoklady kvantitatívnej charakteristiky návštevníkov webu. Návštevníci a zákazníci webu. Merané ukazovatele analýzy webu. Meranie údajov o návštevníkov webu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.