Počet záznamov: 1  

Vplyv rozvoja elektronického podnikania na malé a stredné podniky

  1. Názov Vplyv rozvoja elektronického podnikania na malé a stredné podniky
    Autorské údajeIvana Luliaková
    Autor Luliaková Ivana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Manažment znalostí - dôležitý produktívny faktor podniku 21. storočia : zborník vedeckých statí. S. 25-30. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2847-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá obchod elektronický * podnikanie elektronické * podnik malý * podnik stredný * internet * zákazníci * báza dát * kreativita * služby * konkurencieschopnosť
    AnotáciaPremeny malého a stredného podnikania pod vplyvom elektronického obchodu. Elektronické podnikanie a budúcnosť malých a stredných podnikov. Aktuálnosť, inovatívnosť a kreativita v elektronickom podnikaní.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00062-007, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.