Počet záznamov: 1  

Strategic marketing

  1. Názov Strategic marketing : creating competitive advantage
    Autorské údajeDouglas West, John Ford, and Essam Ibrahim
    Autor West Douglas
    Spoluautori Ford John
    Ibrahim Essam
    Vydavateľské údajeNew York : Oxford University Press , 2006. - 517 s.
    ISBN978-0-19-92-7398-0 , 978-0-19-927398-0
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing strategický * výhody konkurenčné * inovácia výrobkov * značky výrobné * marketing služieb * komunikácia * marketing sociálny * zodpovednosť organizácie * zodpovednosť spoločenská * teória a prax
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra840395

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    840395SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.